25 Mayis Pazartesi İtibariyle Uygulanacak Çalişma Düzeni Hakkinda Duyuru

Rotterdam Başkonsolosluğu 20.05.2020

Değerli vatandaşlarımız,

COVID-19 salgınıyla mücadele kapsamında alınan tedbirler nedeniyle, 23 Mart 2020 tarihinde randevulu işlem kabulü durdurulmuştu.

O tarihten bugüne kadar vatandaşlarımızın tüm sorularına 7 gün 24 saat esasına göre telefon ve e-posta yoluyla cevap vermeye, acil işlem başvurularını kabul ederek sorunlara çözüm bulmaya çalışılmıştır.

Bu süreçte gösterdikleri anlayış için vatandaşlarımıza teşekkür eder, internetten (www.konsolosluk.gov.tr) randevu sistemimizin bugün yeniden açıldığını belirtmek isteriz.

Yeni çalışma düzenimize ilişkin açıklayıcı bilgiler aşağıda sunulmaktadır:

25 Mayıs 2020 tarihinden itibaren tüm konsolosluk işlemlerinizi yaptırabilirsiniz. Covid-19 salgınının halen devam ettiği mevcut ortamda, sadece acil işlemleriniz için randevu almanızı, acil olmayan işlemlerinizi gelecek haftalara bırakmanızı önemle rica ederiz.

Sadece pasaport teslimi, kimlik teslimi ve tebligat işlemleri
randevusuz kabul edilecektir. Bunun dışında kalan TÜM işlemler
randevuludur.

Randevular www.konsolosluk.gov.tr adresinden alınmakta olup, her kişi ve işlem için ayrı ayrı randevu alınması gerekmektedir. Temsilciliğimize gelmeden önce, işlemleriniz için gerekli belgeleri www.konsolosluk.gov.tr internet sitesinden veya Başkonsolosluğumuz web sayfasından http://rotterdam.bk.mfa.gov.tr/Mission/InfoNotes ) kontrol ettiğinizden emin olmanız rica olunur.

Başkonsolosluğumuz bekleme salonunda SOSYAL MESAFE UYGULAMASI GEREĞİNCE aynı anda BELİRLİ SAYIDA vatandaşımızın bulunmasına dikkat edilecek, içeride vatandaşlarımızın aralarında en az 1,5 metre mesafe olacak şekilde işlem sıralarını beklemeleri gerekecektir. İşlemi tamamlanan vatandaşımız Başkonsolosluğumuzdan ayrıldıktan sonra sırada bekleyen vatandaşımız içeri alınabileceği için dışarıda bekleyen vatandaşlarımızın bekleme süreleri bir miktar uzayabilecektir.

Tüm ödemeler
https://vezne.konsolosluk.gov.tr/ sitesinden (IDEAL, Kredi Kartı vb.) yapılmaktadır. Sağlık tedbirleri nedeniyle banka kart cihazınızı yanınızda getirmenizi tavsiye ederiz.

Hastalık belirtileri gösteren vatandaşlarımızın kendi sağlıkları ve toplum sağlığı bakımından randevularını daha ileri tarihe almaları ve varsa mevcut randevularını iptal etmeleri önem taşımaktadır.

Tüm vatandaşlarımızın ve personelimizin sağlığı için Başkonsolosluğumuza gelirken:

• Maske takmanızı,

• Yanınızda refakatçi getirmemenizi,

• Banka kartınızı ve banka cihazınızı getirmenizi,

• Yanınızda bir tükenmez kalem getirmenizi,

• Girişte ellerinizi dezenfekte etmenizi,

• Fotoğraf ve fotokopi makinesi için bozuk para getirmenizi,

• Randevunuzdan 5 dakika önce Başkonsolosluğumuza gelmenizi, daha önce gelmemenizi,

• Dışarıda ve Başkonsolosluğumuz içerisinde sosyal mesafe kurallarına uymak için görevlilerimizin yönlendirmelerine göre hareket etmenizi önemle rica ederiz.

Saygıyla duyurulur.

Atatürk

Aytaç Yılmaz Consul General
Monday - Friday

08:30 - 12:00 / 14:00 - 15:00

Visa application: 08:30- 12:00 with appointment. Please use Consular Services Menu above or visit www.evisa.gov.tr internet address for visa applications and appointments.
1/1/2021 1/1/2021 New Year
4/5/2021 4/5/2021 Easter
4/27/2021 4/27/2021 King's Day
5/5/2021 5/5/2021 Liberation Day (1945)
5/13/2021 5/13/2021 Ascension Day
5/13/2021 5/13/2021 Ramadan
5/24/2021 5/24/2021 Whit Monday
7/20/2021 7/20/2021 Feast of Sacrifice
10/29/2021 10/29/2021 Turkish National Day